Pokazujemy Co Mamy :-) +18

Prezentujemy Swoje Piersi, Tyłki, Brzuszki, Nóżki, itd ;-) +18

Forum Pokazujemy Co Mamy :-) +18 Strona Główna -> Regulamin - Zanim Się Zarejestrujesz - Przeczytaj !!!!!!!!!!!!!! -> Regulamin Forum Pokazujemy Co Mamy :-)
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Regulamin Forum Pokazujemy Co Mamy :-)
PostWysłany: Nie 18:20, 19 Lut 2006
krs
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 19 Lut 2006
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z pokoju
Płeć: Mężczyzna





Regulamin Forum Internetowego Pokazujemy Co Mamy + 18



aktualizacja: 12.05.2008


Odwiedzając Forum PCM + 18 Oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i odwiedzasz je z własnej, niczym nie przymuszonej woli. Jeżeli jednak nie jesteś pełnoletni/a proszę o niezwłoczne opuszczenie forum, bądź o skorzystanie z funkcji kombinacji klawiszy (alt+f4).

1. O regulaminie


1.1 Regulamin ma na celu określenie zasad korzystania z forum, które pozwolą w optymalny sposób wykorzystać funkcje tego przedsięwzięcia.

1.2 Każdy użytkownik forum jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu, korzystanie z forum oznacza jego akceptację.

1.3 Nieprzestrzeganie regulaminu podlega karom określonym w kolejnych punktach.

1.4 Nieznajomość regulaminu nie jest wytłumaczeniem łamania jego zasad.

1.5 Każdy zarejestrowany użytkownik forum ma prawo do wypowiadania się nt. regulaminu, proponowania zmian w odpowiednim temacie: http://www.nagosc.fora.pl/viewtopic.php?t=117

1.6 Regulamin zaczyna obowiązywać z chwilą jego opublikowania. Każda ewentualna zmiana regulaminu ma skutek natychmiastowy.


2. Celowość działania forum


2.1 Podstawowym celem działalności forum jest podziwianie piękna naszych ciał oraz dyskutowanie na szeroko pojęty temat piękna, erotyki, sexu itd.

2.2 W poszczególnych działach (zgodnie z ich tematyką) można umieszczać posty o charakterze informacyjnym, ogłoszeniowym itp. Tematyka poszczególnych działów jest określona w kolejnych punktach regulaminu.


3. Zasady przebywania i wypowiadania się na forum


3.1 Za przebywanie oraz korzystanie z forum nie są pobierane żadne opłaty. Ewentualne darowizny to tylko i wyłącznie dobra wola użytkownika.

3.2 Aby móc brać udział w dyskusji na forum trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem forum

3.3 Treści publikowane na forum muszą być zgodne z Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej oraz nie łamać prawa ustanowionego w państwie.

3.4 Zabrania się publikowania na forum nielegalnych programów i innych nielegalnych lub niezgodnych z prawem materiałów (również za pomocą hiperłączy)

3.5 Na forum panuje wolność wypowiedzi.

3.6 Zabrania się obrażania lub ośmieszania innych osób w jakikolwiek sposób.

3.7 Na forum trzeba przestrzegać zasad n-etykiety oraz savoir-vivre’u

3.8 Wypowiedzi na forum muszą być zgodne z zasadami pisowni i gramatyki języka polskiego (lub innego języka, którym posługują się użytkownicy)

3.9 Staraj się nie pisać wielkimi literami - w Internecie oznacza to, że krzyczysz. Nie nadużywaj także wykrzykników i emotikonek. Jeśli chcesz wyróżnić jakieś słowo lub zdanie w Twoim liście, możesz użyć pogrubienia, italika oraz podkreślenia dostępnych w polu edycji.

3.10 Pilnuj odpowiedniego cytowania tekstu, na który odpowiadasz. Cytuj tylko potrzebne fragmenty, a resztę wycinaj. Proszę unikać długich i wielokrotnych cytatów.

3.11 Zabrania się pisania postów jednego pod drugim przez tego samego autora. Tego typu wypowiedzi będą scalane przez moderatorów w jeden post.

3.12 Zabrania się zakładania podobnych tematów na kilku podforach jednocześnie

3.13 Zabrania się pisania postów niewnoszących nic do merytorycznej części dyskusji

3.14 O niepoprawnej treści postu, moderator jest zobowiązany poinformować autora przed wpisaniem ostrzeżenia.

3.15 Na forum powinna panować atmosfera szacunku i wzajemnego zrozumienia.

3.16 Uważaj z humorem i ironią! To, co przekazujesz tonem głosu jako żart, na piśmie może być niezrozumiałe albo obraźliwe. Jeśli twoja wypowiedź w założeniu jest żartobliwym komentarzem dodaj emotikonkę w taki sposób, aby nie było wątpliwości, co do tonu wypowiedzi. Pamiętaj, że poczucie humoru jest sprawą indywidualną.

3.17 Sprawy prywatne (dotyczące dwóch osób), niemające związku z tematem nie należy załatwiać na forum publicznym tylko za pomocą Prywatnej Wiadomości lub w inny niepubliczny sposób.

3.18 Na forum obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania praw autorskich

3.19 Wszyscy użytkownicy forum są zobowiązani do przestrzegania poszczególnych zasad. W przypadku ich złamania, moderatorzy są zobowiązani do odpowiedniej reakcji.

3.20 W postach nie podajemy adresu e mail i innych danych, ktore podać można w profilu.

3.21 Osoba Zamieszczająca Foto, zobowiązana jest do zamieszczenia adnotacji: "Oświadczam, że jestem autorem zdjęcia i posiadam do niego prawa autorskie. Jednocześnie wyrażam zgodę na umieszczanie i przetwarzanie zdjęcia w galerii internetowej "Pokazujemy Co Mamy".

3.22. Rejestrując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera drogą mailową zatem proszę nie pisać maili z prośbami o usunięcie z listy mailingowej.

3.23. Logowanie na Serwisie oraz korzystanie z jego zasobów jest równoznaczne z akceptacją regulaminu!

3.24. Dodane fotki muszą mieścić się w oknie. Szerokość fotek nie może byc większa niż 800 pixeli.

3.25 Zabrania się umieszczania w podpisie adresów jakichkolwiek stron www

3.26 Zabrania się umieszczania jakichkolwiek adresów stron na MINI CZACIE. - złamanie tego punktu = ban ip na MINI CZAT.

3.27. Zabrania się kopiowania i zapisywania jakiejkolwiek fotki bez zgody jej autora. (Prawa Autorskie).



4. Tytułowanie postów


4.1 Każdy użytkownik zakładający nowy temat jest zobowiązany do umieszczenia krótkiego tytułu będącego widocznym na liście tematów danego podforum.

4.2 Zabrania się tytułowania postów, które nie ma merytorycznego związku ze sprawą.

4.3 Tytuły nie mogą brzmieć w sposób prowokujący lub niejasny. To tego typu nazw zaliczamy posty zatytułowane „POMOCY!!” , „co mam zrobić?” , „problem, pomożcie!” czy „pomocy doświadczeni forumowicze” itp. Moderator ma pełne prawo do indywidualnej interpretacji zgodności tytułu z regulaminem. Jest również zobowiązany do wykasowania niepoprawnego tematu i zastąpienia go zwrotem „NIEPOPRAWNY TEMAT –WYMAGANA ZMIANA [DD.MM.YYYY]”. Moderator może, ale nie jest zobowiązany do zaproponowania odpowiedniego tytułu tematu.

4.4 Wobec braku reakcji użytkownika w okresie 72h od daty interwencji moderatora może on sam wpisać nowy, poprawny temat, zablokować lub wykasować post.


5. Kary


5.1 Niestosowanie się do któregokolwiek punktu regulaminu grozi konsekwencjami wymienionymi poniżej

5.2 Każdy użytkownik forum nieprzestrzegający regulaminu dostaje ostrzeżenie od danego moderatora.

5.3 Użytkownik może dostać maksymalnie 5 ostrzeżeń. W przypadku dostania piątego, użytkownik jest automatycznie banowany. Stosowanie kar leży w gestii moderatorów i jest przez nich wspólnie konsultowane.

5.4 Moderatorzy są zobowiązani do stosowania banicji użytkownika dopiero wobec konsekwentnego łamania regulaminu forum i braku poprawy.

5.5 Za umieszczenie jakiegokolwiek linku lub informacji o konkurencyjnym serwisie, otrzymujesz ostrzeżenie, bez powiadomienia.

5.6 Za Zamieszczanie zdjęć, do których nie posiadasz prawa autorskiego otrzymujesz ostrzeżenie bez powiadomienia.


6. Prowadzenie dyskusji


6.1 Przed umieszczeniem postu, sprawdź czy temat nie był już na forum poruszany i czy odpowiedź na Twoje pytanie już nie padła. Forum wyposażone jest w mechanizm wyszukiwania treści, naucz się z niego korzystać. Jest to jedna z najsurowiej przestrzeganych na tym forum zasad i moderatorzy nie mają skrupułów przy stosowaniu sankcji wymuszających stosowanie się do niej.

6.2 Jeśli oczekujesz pomocy ze strony innych użytkowników forum np. w przypadku prośby o pomoc. Nie dziw się, gdy reakcją na hasło "Ratunku mam taki i taki problem" będzie w najlepszym wypadku odesłanie do opcji "Szukaj" a w najgorszym milczenie lub złośliwy komentarz. Nie pytaj wówczas "Czy nikt mi nie pomoże?" - dostarcz więcej danych. Jeśli poświęcisz swój czas na bardzo dokładne opisanie problemu na pewno ktoś zareaguje i nakieruje cię na jego rozwiązanie. O niepoprawnej treści postu, moderator jest zobowiązany poinformować autora przed wpisaniem ostrzeżenia.


7. Prawa autorskie

7.1 Publikując na łamach Pokazujemy Co Mamy +18 opisy oraz fotografie swoje i swoich ciał autor wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie w/w materiałów na potrzeby Pokazujemy Co Mamy +18 wymienione w kolejnym punkcie.

7.2 Materiały wymienione w punkcie 7.1 mogą być wykorzystane przez Pokazujemy Co Mamy +18 w celach reklamowych, marketingowych, na potrzeby przyszłych konkursów, opracowywania grafiki na potrzeby strony czy użyte w aplikacjach internetowych i programach komputerowych PC publikowanych w ramach działalności Serwisu.

8.3 Pokazujemy Co mamy zastrzega sobie prawo do modyfikowania (skracania, streszczania, obróbki cyfrowej) materiałów o których mowa w p. 7.1



Właściciel serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne roszczenia osób, czy ich opiekunów, które odwiedziły nasz serwis podając, niezgodnie z prawda dane, że są pełnoletnie.

Autor: krs


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krs dnia Pon 10:58, 12 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Regulamin Forum Pokazujemy Co Mamy :-)
Forum Pokazujemy Co Mamy :-) +18 Strona Główna -> Regulamin - Zanim Się Zarejestrujesz - Przeczytaj !!!!!!!!!!!!!!
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin